Wednesday, November 4, 2009

salam sayang semua....


salam perkenalan buat semuA blogger sekelian.... hadirnya ku disini AKu YAng terindaH bukan lah tuk mencari publisiti murahan hanya ingin meluahkan rasa hati yang terbuku di hati,,,, aku msih bru di sini... ku harapp kalian semua akan membantu ku agar aku tidak sesat dalam perjalanan ini... aku fairul zulkifli atau lebih di kenali as nata nama yg aku pn xsangka akan popular la kat sini uum nie.... full name natalia amanda..... bukan natalia amanda espinosa rivachandran,... pandai2 jer mek nah nk tambah nama aku... aku tau la nama dier xglam cm i... rosnah mat aris katakan....... sory feelinblue...... tpi kenyataan kan... tpi yg penting aku bahagia.... aku malas nk jaga ati orang.... buat per nk jaga ati org klu orang xjaga ati kita,,,, manusia smue hipokrit... hipokrit dgn kwan2, keluarga n others....... bukalah satu ruang bru dalam hatiku agar aku x rsa sepi di hati,,,






salam sayang dari ku
AKu YAng terindaH

6 comments:

  1. nata
    selamat berbelog bersama kami semua k

    aku punya..???
    nnt lah skang belum ada masa lagi lah
    hehe

    ReplyDelete
  2. aik?

    dh ade blog?

    hr 2 kate tak main la blog2..
    aku bukan cm korang..

    takde maknenya nk luahkan perasaan ke hape..

    hai.
    skang dh dingin plak?

    hmm..
    pelik2.

    pe2 pun.
    welcum!

    ReplyDelete
  3. welcome nata,..

    bagus nata,..
    cakap jer pe ko nk cakap,..

    kt sini tmpat kita luahkan prasaan,..

    aku akan sokong ko,..
    huhuhu

    ReplyDelete