Wednesday, November 4, 2009

DINGin

dingin.....
xtak tahu la nper suker sangat lagu nie.....
sejak dua menjah nie mnat lak dgn lagu nie......
maybe kot terasa dekat di hati.....


aku pn skrung pn rasa dingin jer.....
malas dh nk pikir ttg cinta ker,idup ker,,
per yg penting aku x kacau idup orng jdi jgn nk kacau idup aku k....


cinta hanye satu kesakitan buat diriku......
ia hadir tanpa ku pinta....
merayap ke seluruh anggota jiwa.....
menbuat ku meronta2.........
ingin kau dekat dgn ku......

namun per yg aku dapt hanya seksaan ati yg teramat....
lelaki....
kau hadir hnye tuk menikmati diri nie.......
membunuh jiwa raga ku agar ku sesat mendamba cintamu.....
kau ingat kau saper haa!!!!
aku xkan tewas dengan permainanmu......


alkisahnyer....
aku skrg dh mlas dh nk pikir ttg insan yg bernama lelaki....
buat sakit ati....
bukan nk menyenangkan ati ....

aku sdh malas tuk merasai cinta yng berpura2.....
ati sakit tidak terkira....
menanggung seksaan yg ko tinggalkan....


silap aku kot kerna mempercayai dier terlalu cpt.....
dier sibuk dgn dunia dier yg glam tuer....
alasan dier sbuk shotting drama la,photoshot la,,,
sbb xnk guna duit mak bapak dier...
aku faham la bab tue,,,,
tpi xkan la ssh nk mesej aku walaupn satu....



lelaki, lelaki...
senangnyer ko permainkan perasaan aku kan....


skrg lantak la...
ko nk jadi aper....
aku pn dh x kisah dh....
ko ingat ko cantek sgt....

ble blah la....




sebab tue laa aku rasa mcm situasi lagu dingin tuer....

kini ku sertakan lirik lagu "DIngiN"
BUAT tatapan kwan2 ku semua.....






8 comments:

  1. aku pun suka lagu ni..
    "mungkin tak daya ku tawan cinta yg sama..."

    "dinginnnya getaran asmara.."

    "ku tak bisa juarai jiwa yg ku tak punya"

    ReplyDelete
  2. dingin by who?
    ziana zain ke..
    jap2.. nak dengar

    ReplyDelete
  3. amboi?
    ade maksud rupenya lagu nie..

    dlu aku nyanyi ko gelakkan aku ek..

    skang die plak yg kedinginan?
    HAHA

    selamat mendingin oke!!

    ReplyDelete
  4. emm...xbpe nk phm entry ni...
    sbnrny ditujukn kpd?
    f/m?
    huhu....
    =)

    ReplyDelete
  5. very thehhh nata,..
    terlalu expoase sial,..
    sabaq k,..
    jgn kerna die hg nak samakan dgn yg lain,..

    buke lah matamu nata,..
    buke dan terus buke,..
    huhuhu

    jgn buke baju mcm faizal tahir dah,..
    huhu
    t kena gam,,,!!!

    ReplyDelete
  6. aku akan ckp per yng aku rasa....
    buat mse nier....
    padan la dgn mke dier....

    ReplyDelete
  7. ikut la nata

    nata, luahkan je ape yg kau rasa..
    kita rakyat Malaysia
    negara demokrasi
    kebebasan bersuara itu ada
    dan kita juga ada hak sebagai pengguna internet

    ceh...menatang2 la pas jawab paper moral

    lalal ~~~

    ReplyDelete